Tina's BLOG

četrtek, 5. oktober 2017

food & supplements

Kot si najbrž že zasledil/a na instagramu, sem zadnjič postavila mystory v katerem sem vas obvestila da bo na moji strani online post o moji prehrani, dodatkih in treningih. Ker bi bilo vse skupaj malo preveč in vem, da vsak ne bi prebral posta do konca, bom danes pisala samo o prehrani in dodatkih, kmalu pa napišem kaj več tudi o mojih treningih. Dobila sem tudi nekaj dodatnih vprašanj katere bom danes vključila v objavo, tako da upam da bom po večini uspela odgovoriti na vse.

Najprej bom začela s svojo višino in težo. Visoka sem 166cm in težka 56kg. Pred kakšnimi 4-5 leti, sem imela težave s težo, ker sem bila presuha. Zato sem se odločila da moram nekaj storiti. Ko sem začela s fitnesom sem imela samo 49kg. Največji problem je bil seveda v samem prehranjevanju, ker sem imela navado jesti 2x največ 3x dnevno kar je najhuje, pa še to samo takšne stvari ki nikakor niso bile primerne zame. Zjutraj sem večkrat spustila zajtrk, največji obrok v dnevu je bilo kosilo, katerega sem sicer redno jedla, potem pa vmes kakšni prigrizki (čips, čokolada,..) zvečer pa večkrat samo sendvič, kosmiči ipd. ali pa še to sladkarije. Da ne bom preveč pisala za nazaj, vam bom opisala en primer kako poteka moj navaden dan kar se tiče prehranjevanja in PD (prehranskih dodatkov) sedaj (obroki se seveda vsakodnevno razlikujejo, to je samo primer. Če vas bo zanimalo, lahko napišem tudi moj primer tedenskega jedilnika.)


za ZAJTRK največkrat jem:
- 4 jajca/2 rumenjaka (čeprav bi jih morala pojesti vsaj 5, mi zaenkrat še ne gre)
- tuno (ne vedno)
- banano
- 2 rezini polnozrnatega kruha

PD: Pred obrokom 1 multivitamin in 1 kapsulo Omega 3

za MALICO:
- prb. 50g indijskih oreščkov in črna čokolada

za KOSILO:
- 150g belega mesa 
- 100g polnozrnatih testenin
- zelena zelenjava (brokoli, šparglji,..)

PD: Pred obrokom 1 kapsula Omega 3

za MALICO
(ta del včasih tudi spustim)

Spet kakšni oreščki in sadje.

za VEČERJO
- 200g mesa
- 100g basmatega riža
- 100g brokolija in 5g BCAA aminokislin.


In pa še PD pred in po treningu:

- 20 minut pred treningom spijem preworkout (trenutno uporabljam Battery Shocker od PROTEINI.SI, ker mi je res top in dejansko deluje tako kot mora preworkout delovati.) Dobiš ga tukaj : http://bit.ly/2xp3THo.
- Med treningom pijem BCAA http://bit.ly/2fJkuvI za hitrejšo regeneracijo, za energijo in intenzivno gradnjo nove mišične mase. 
- Po treningu eno merico in pol Whey Protein http://bit.ly/2wMhkBI. Te proteini zagotavljajo skoraj 79 odstotkov beljakovin. Izdelek vsebuje minimalno količino maščob, holesterola, laktoze in drugih ogljikovih hidratov. 
- Zjutraj in pred spanjem vzamem BCAA v kapsulah 2x. Čeprav se hitreje absorbira v prahu, mi je lažje spiti v kapsulah, ker v prahu pijem že med treningom in se prehitro naveličam okusa. 
Vmes bi lahko imela še kakšen bolj obsežen obrok pred treningom, ampak zaenkrat se v svoji koži počutim dobro tako da če bo potreba po tem, bom v mojo rutino uvedla še en obrok, ker bi rada pridobila še okrog 5kg. Vem da nimam takšne postave kakršna bi lahko bila, ampak se počutim srečno. Glavni cilj je bil, da pridobim nekaj več mase in se počutim zadovoljno v svoji koži. Naj povem še to, da se skoraj vsak dan pregrešim s kakšno sladkarijo, ker res ne pazim na to da se 100% držim "clean fooda" ampak kolikor gre. Tudi prehranskih dodatkov ne jemljem prav vsak dan, ampak je zagotovo en ali dva dni v tednu ko jih ne pijem. Teh 10 dni ko sem v Istanbulu niti malo nisem pazila na prehrano ampak sem si privoščila vse kar se mi je "zaluštalo". Tudi prehranske dodatke sem pustila doma, ker bi mi zasedli pol kovčka, kar pa si za v Istanbul nisem mogla privoščiti :D pa še na carini bi me verjetno malo čudno gledali :P

Nikakor se nimam za nekega profija kar se tiče prehrane in treningov, ampak ta objava je namenjena samo temu da malo bolj spoznate moj način prehranjevanja ker sem o tem dobila veliko vprašanj in o tem kaj mojem telesu zaenkrat najbolj paše. 

Na vprašanja o mojih treningih bom odgovorila v naslednji objavi, ker ne bi želela vsega pomešati. Zanima me, če ste za, da na blog strani objavljam tudi kakšne recepte, katerih se poslužujem sama. Ker sem ena izmed tistih, ki se zelo hitro naveliča enolikih obrokov rada sama eksperimentiram in si zmišljujem obroke sem jih pripravljena deliti tudi med vas. In paaaaaa, čaka vas še objava o Istanbulu. Moj vtis, kako sem doživela te počitnice :)





1 komentar:

  1. Sem za to, da objavis tedenski jedilnik. In komaj cakam na objavo o Istanbulu. Je na moji wish listi💕💕💕

    OdgovoriIzbriši

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.